مستحکم ترین منبع قدرت مدیران گفتمان سازی است

فرمانده نیروی  انتظامی استان  زنجان گفت :مهمترین، قویترین ،مستحکم ترین ،مانا ترین و  استوارترین منبع قدرت مدیران دولت ها و سازمان های بین المللی بحث گفتمان سازی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ؛ سردار رحیم جهانبخش در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به اینکه مهمترین قویترین مستحکم ترین مانا ترین استوارترین منبع قدرت مدیران دولت ها و سازمان های بین المللی بحث گفتمان سازی است، افزود : نقش عقیدتی سیاسی ایجاد و توسعه امنیت روانی در بین کارکنان است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی  با همین بحث گفتمان سازی عمق استراتژیک ایران را افزایش داد، اظهار داشت: ما امروز حاج قاسم را به عنوان یک اسطوره می بینیم به دلیل قدرت گفتمان سازی و بسیج سازی ایشان است که توانسته در این عرصه میدان ها پیروز شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رسالت اصلی عقیدتی سیاسی در گفتمان سازی، جهاد تبیین و گفتمان انقلاب است، تصریح کرد : در طول سه سال گذشته 65 درصد جرایم کارکنان کاهش داشته است که این از یک واژه ای به نام مصباح نشات گرفته شد که یادآور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان زنجان در دو سال اخیر  در تمامی امورات رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است، بیان داشت: تمامی این موفقیت های کسب شده خاستگاه و پایگاهش بحث گفتمان سازی دینی است که در فرماندهی انتظامی استان زنجان ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به  دنبال خدشه در گفتمان سازی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عمده ترین پایگاه مستحکم نظام که موجب رعب و وحشت تمام نظام سلطه شده بحث قدرت گفتمان سازی است.

این مسئول  با بیان اینکه تفکر دینی برکتی برای مجموعه پلیس در مقابله با ناامنی ها و پیشگیری از جرایم دارد، افزود: نقطه آغازین قرآن،  معنویت است و دین مبین اسلام با توسل به مذاکره و گفتمان سازی بوده است.

سردار جهانبخش گفت :  مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تببن کلید واژه هایی هستند که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بیان شده است که هجمه های دشمن با گفتمان خنثی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت : در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام  قدرت اله عبادی  تقدیر و حجت الاسلام سجاد نوری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha