آیین معارفه مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران برگزار شد

آیین معارفه مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم(عج) و عضو شورایعالی سازمان انتقال خون، تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و همچنین همراهی مدیران کل استانی از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، امروز طی آیین ویژه ای از دو سال خدمت دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون تقدیر به عمل آمد و دکتر مصطفی جمالی نیز به عنوان مدیرعامل جدید سازمان انتقال خون معرفی شد.
دکتر سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با تاکید بر مجاهدت کارکنان سازمان انتقال خون در میدان مبارزه با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: به خود می بالیم که این سازمان علیرغم همه مشکلات و کمبودها، با تلاش و همت جهادی توانسته است در حوزه های مختلف در سطح منطقه و دنیا بدرخشد و توفیقات ارزشمندی را به دست آورد.
دکتر حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم(عج) و عضو شورایعالی سازمان انتقال خون به عنوان دیگر سخنران ویژه این مراسم گفت: دستاوردهای این سازمان نتیجه زحمات مدیران و همکاران در طول سال‌های متمادی بوده و دست همه این عزیزان را باید بوسید و این را هم باید بگویم که به خلوص و تلاش دکتر عشقی ایمان دارم و البته انتخاب دکتر جمالی برای این مسئولیت نیز، اتفاق مبارکی برای این سازمان است که یک نفر از بطن سازمان برای این کار خطیر انتخاب شد و امیدوارم بتوانم از حق سازمان و ارتقای منابع انسانی برای بهبود روند فعالیت های این مجموعه حیاتی دفاع کنم.
دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان که با صبر و همدلی توانستند دستاوردهای بزرگی را برای این سازمان رقم بزنند، اظهار کرد: همه تصمیم ها در دوره مدیریت بنده به صورت مشارکتی بود.
دکتر پیمان عشقی افزود: دکتر جمالی یک فرد پر تلاش و آشنا به مسائل سازمان انتقال خون است و توانمندی های ایشان می تواند موجب دیده شدن بیشتر عملکرد و پیشرفت های سازمان در سطح مجلس و دولت شود که امیدوارم وزیر بهداشت نیز همان طوری که به صورت جهادی و میدانی در حال خدمت است، در سازمان انتقال خون نیز حاضر شوند.
دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون در آئین معارفه اش با تقدیر از مقام علمی دکتر پیمان عشقی به عنوان یک دانشمند پاکدست و مردمی، اضافه کرد: صحبت های خودم را به صورت کامل در اولین جلسه با مدیران کل استانی خواهم گفت، ولی به صورت کوتاه باید اشاره کنم که برخی سیاست های غلط باید ترمیم و اصلاح شوند و در مسائلی همچون مطالبات همکاران به دنبال عدالت هستیم و همچنین در مواردی همچون چارت سازمانی هم باید تغییراتی مثل ایجاد معاونت اجتماعی را محقق کنیم.
وی در ادامه افزود: حمایت از موسسه طب انتقال خون برای کاربردی کردن پژوهش ها، ایجاد یک ارتباط موثر بین موسسه و صنعت و  تسهیل و بومی سازی فرآیندهای اهدای خون نیز از دیگر مواردی است که به صورت جدی بر آنها تاکید داریم.
بنابراین گزارش، این مراسم طبق پروتکل های بهداشتی مد نظر ستاد ملی کرونا و در بازه زمانی کوتاه و با جمع محدودی از مدیران ستادی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha