بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان استان در آستانه ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای، از عموم مردم استان جهت حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در آستانه ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای، از عموم مردم استان جهت حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.


در این بیانیه آمده است

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) چون خورشیدی بر تارک امت اسلامی و ملت ایران درخشید و انفجار نورش همه عالم را فراگرفت. این انقلاب نورانی که در مقابل استبداد داخلی رژیم ستم شاهی و جبهه استکبار و استعمار جهانی و در مواجهه با همه مظاهر کفر و شرک و الحاد، ظلم و فساد به پیروزی رسید، چهل و سومین سال پیروزی اش را با افتخار به اینکه در گام اول به اهداف و آرمان‌هایش وفادار بوده و برای تحقق آن توفیقات بزرگی کسب کرده است، جشن می‌گیرد.

نگاهی اجمالی به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی از جمله احیای هویت و مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، ثبات و امنیت داخلی، ترویج گفتمان مقاومت و استکبارستیزی و همچنین پیشرفت چشمگیر در حوزه‌های علم و فناوری، انرژی، سلامت، هسته‌ای و بازدارندگی دفاعی و البته بزرگترین دستاوردش یعنی تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام اول انقلاب و تداوم فرایند مراحل انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و بازیگر توانمند و تأثیرگذار در عرصه معادلات بین المللی، با هدف زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) در گام دوم انقلاب، نویدبخش شکل گیری دولت اسلامی، جامعه اسلامی، و تمدن نوین اسلامی است، که به مدد الهی و عنایات حضرت مهدی  (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و با همت و تلاش دولت انقلابی و ملت وفادار به انقلاب اسلامی تحت  ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محقق خواهد شد.

امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و خون سرخ شهیدان به ویژه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های سفاک و زیاده‌خواه نستکبرین عالم خواهیم بود.

در همین راستا از ملت خداجوی ایران اسلامی و مردم انقلابی و شهید پرور پایتخت شور و شعور حسینی دعوت می شود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و عرصه علم و فناوری در راهپیمایی یوم ا...  ۲۲ بهمن با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ از میدان جهاد به سمت بلوار اشرق ساعت ۳۰/۹ صبح روز جمعه ، مصادف با ایام نورانی ماه رجب و در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام جواد الائمه و مولی الموحدین امیرالمؤمنین علیهما السلام که بدلیل شرایط کرونائی و لزوم حفظ سلامت همشهریان عزیز مراسم به صورت خودروئی و موتوری و با سخنرانی دکتر حسین مظفر عضو محترم مجمع تشخیص مصلحطت نظام پیش از خطبه های نماز جمعه برگزار خواهد شد ؛ حضوری حماسی داشته تا حافظ ارزش‌ها و منافع و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن بوده و ادامه دهنده راه امام و شهیدان باشیم. انشاء ا...

با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha