آئین معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور مسئولین گلستانی و حجت الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، نماینده شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ در این مراسم از زحمات حجت الاسلام احمدرضا احمدی قدردانی شد و حجت الاسلام محمدزمان قربانی در این مراسم به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، نماینده شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: امروز مراسم تقدیر از تلاش‌های یک نیروی خدمتگذار و مدیرفرهنگی و یک روحانی و چهره شاخص در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مسیر خدمتگذاری را در انقلاب اسلامی سپری کردند.

عرب‌انصاری به عید غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: امیرالمومنین(ع) فضای علمی بسیار وسیعی در برابر بشر قرار داد ولس بشر آن روز قدر این فرصت را ندانست.

وی متذکر شد: یکی از اشتباهات بشر این بود که از این فرصت معنوی و علمی خود را محروم کرد و شاید با ظهور حجت(عج) ما در مسیر دانش قرار بگیریم و جامعه ما سرشار از دانش و معرفت شود.

این مقام مسئول متذکر شد: شورای هماهنگی صرفا یک نهاد نیست یک مجموعه از دستگاه‌های فرهنگی است و اگر افتخاری در آن حاصل می‌شود نتیجه همدلی و تلاش گروهی است.

عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: امروز همه ما در برابر انقلاب و آرمان‌های آن مسئول هستیم، در سال گذشته شاهد فتنه‌ای بودیم که ۷۰ کشور برای آن هماهنگی می‌کردند و با وجود این همه هزینه‌های هنگف ایران اسلامی سربلند ماند.

وی تاکید کرد: بحث قرآن سوزی و مسائل اینگونه از سر استیصال است و امروز اروپایی که تلاش می‌کرد ایران را مشغول خود کند در گرداب آشوب افتاده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: سال گذشته در کشوزآلمان گزارش شد بیشترین نامی که آلمانی‌ها بر روی فرزندان خود قرار دادند محمد است و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است که باید قدر بدانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha