۵۰۶ واحد مسکن ملی در شهرستان سیرجان افتتاح شد

با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان و فرماندار ویژه سیرجان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی ۵۰۶ واحد مسکن اقدام ملی در سیرجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه موقت سیرجان، معاون عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی، ۵۰۶ واحد مسکن اقدام ملی در راستای نهضت مسکن ملی به بهره برداری رسید.

آیت اللهی موسوی در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۵۴۰ پروژه در سرتاسر استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان خاطر نشان کرد: در راستای طرح نهضت مسکن ملی بستر لازم جهت اجرای طرح فراهم شده و در همچنین پیگیری برای تغییر کاربری اراضی در شمال و جنوب استان با اختیار گرفتن اراضی دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری و جلسات متعدد از وارد شدن بخشی از اراضی خارج محدوده به اراضی داخل محدوده شهرها و آمادگی کامل جهت اجرای طرح اقدام ملی در شهرستانهای استان کرمان خبر داد.

 معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به بروز سیل اخیر در جنوب و شرق استان و بیان خسارات زیادی که به پل ها و جاده ها وارد شده است، خواستار مساعدت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت تامین اعتبارات تعمیر زیر ساختهای جاده ای و احداث پل ها شد.

همچنین علاوه بر افتتاح طرح ملی مسکن در سیرجان، یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی این شهرستان افتتاح شد.

 این مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، زیربنای ۳ هزار متر مربع شامل: نمازخانه، فروشگاههای خدماتی، سرویس بهداشتی، حمام عمومی، سوئیت های اقامتی و رستوران در ۶۵ کیلومتری محور سیرجان_ بندرعباس می باشد.

خبرنگار: الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha