تولید کالای فرهنگی با هویت ایرانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:  با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی  بر تولید کالاهای با کیفیت مطابق ارزش و هویت ایرانی شاهد ترویج فرهنگ ایرانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان، ابوالفضل رفیعی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی  استان زنجان گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره ها در برگزاری موقعیت‌های اقتصادی مثمرثمر باشد.

وی تولید کالاهای فرهنگی باید مطابق با ارزش و قومیت ایرانی باشد تصریح کرد: آنچه به عنوان سند بالادستی  40 ساله دوم انقلاب تعریف شده است، عبارت است از فرهنگ غنی و پایه که در کشور وجود دارد و طبق آنچه در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده، تمدن‌سازی دنبال می‌شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آنچه درباره کالای فرهنگی مطرح است، باید در حوزه فرهنگی و اثرات آن و انتقال و ترویج آن مورد نظر باشد، گفت: مباحث قومیتی در بحث فرهنگ بسیار مهم است و استفاده از ظرفیت‌ها در این حوزه از هجمه فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.

رفیعی  با اشاره به اینکه حتی ساخت یک عروسک هم باید با توجه به ارزش‌ها و قومیت‌ها انجام شود، اضافه کرد: تأکید مقام معظم رهبری به این موضوع و لزوم مخاطب‌شناسی در این بخش نشان می‌دهد که بحث بسیار فرهنگی بسیار مهم و گسترده است.

وی ضمن تأکید بر تولید کالاهای با کیفیت مطابق ارزش و هویت ایرانی از سوی دستگاه‌های فرهنگی گفت: امیدواریم با هم افزایی در این زمینه شاهد ترویج فرهنگ ایرانی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha