برگزاری کارگاه آموزشی موسیقی ایرانی با حضور نخبگان موسیقی

سلسله کارگاه‌های آموزشی موسیقی ایرانی، به همت موسسه آوای هنر ایل قشقایی و با حضور نخبه‌ای از اساتید مطرح کشورمان برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،این کارگاه‌ها در چندین دوره‌ و در قالب‌های متنوع به صورت تخصصی و حرفه‌ای از جمله کارگاه تخصصی آموزش ساز سنتور با تدریس محمد موحدنیا (سوم اسفند ماه 1400)، کارگاه آموزشی ساز تنبور با تدریس آرش شهریاری (پنجم اسفند ماه 1400) و کارگاه آموزشی ساز تنبک با تدریس آرش فرهنگ فر (هفتم اسفند ماه 1400) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ارائه کارت تزریق دو دوز واکسن توسط برگزارکنندگان و مخاطبان، در هتل زندیه شهر شیراز ارائه و برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است که موسسه آوای هنر ایل قشقایی پیش از این نیز اواسط بهمن ماه، کارگاه تخصصی آموزش عود با تدریس حسین بهروزی‌نیا، کارگاه تخصصی آموزش آواز سنتی با تدریس علی جهاندار و کارگاه تخصصی آموزش تار و سه تار با تدریس کیوان ساکت را برای هنرجویان در شیراز برگزار کرده بود که با استقبال علاقمندان روبرو شد.

علاقه‌مندان می‌توانند طی تماس تلفنی با 07136292180 و یا ارسال پیام به شماره همراه 09164903308 نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha