چندین واحد صنفی متخلف در استان کرمان پلمب شدند

جانشین فرمانده انتظامی کرمان از کشف چندین محموله کالای قاچاق و پلمب چندین واحد متخلف در چندین جای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ خالقی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ کرمان در اجرای طرح برخورد با محتکران و اخلالگران بازار با اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در انبار یکی از عمده فروشی های شهر کرمان آگاهی یافتند.

وی تصریح کرد : ماموران انتظامی کرمان با هماهنگی قضایی و رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از این انبار با کالاهای احتکاری به ارزش افزون بر ۱۰ میلیارد ریال شامل: ۳۲ هزار و ۲۹۰ کیلو برنج، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو نخود، ۲ هزار کیلو عدس، ۴۵۰ کیلو ماش و ۵۲۰ کیلو جو پوست گرفته قاچاق مواجه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کرمان افزود : پس از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده در کرمان، یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

بنا بر اعلام رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان با توجه به برخورد با فروشندگان روغن زیتون تقلبی در استان های همجوار که روغن زیتون با روغن سویا مخلوط شده و بیشتر در ظرف های چهارلیتری فلزی تا قیمت ۱۷۰ هزار تومان هم به فروش می رفت، در گشت مشترک بازرسان اداره صمت و جهاد کشاورزی فروش این کالا به شهروندان رفسنجانی کشف و در این راستا کالای کشف شده جمع آوری و پس از تنظیم پرونده تخلف، واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مدیر جهاد کشاورزی زرند نیز از معرفی ۶ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.

محمدی در این باره گفت: در راستای مدیریت بازار از نانوایی‌های نوبت صبح در زرند بازدید و بازرسی شد و این ۶ نانوایی به علت تعطیلی خودسرانه و نارضایتی شهروندان، شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صدا و سیمای کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha