تماشاگران یک‌صدا «قاف» را خواندند/ غافلگیری علیرضا طلیسچی در تهران

علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ شامگاه جمعه ششم اسفندماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران طی دو سانس به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و طلیسچی ضمن اشاره به تمدید مجدد کنسرت خود گفت: «تقریباً هیچ افتخاری در دنیا برای من بالاتر از قرار گرفتن مقابل چشمان مخاطبان نیست و خوشحالم که خدا کمک کرد تا شب خوبی را در کنار شما داشته باشیم.»
پس‌ازآن قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس»، «به خودم بد کردم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «آخرش قشنگه»، «سختگیر»، و «ای دل غافل» شنیدنی شدند و اجرای مجدد سه قطعه ازجمله قطعه پرطرفدار «قاف» پایان‌بخش کنسرت علیرضا طلیسچی بود.
علیرضا طلیسچی پیش از اجرای قطعات «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا» و «قاف»؛ بخش کوتاهی از آن‌ها را به‌صورت دلی با مخاطبان خواند که همخوانی تماشاگران با این قطعات از نکات قابل‌توجه کنسرت بود. همچنین تماشاگران در ابتدای اجرای قطعه «قاف» و با خواندن یک‌صدای ترانه‌ آن؛ بدون همراهی ساز و خواننده، طلیسچی را غافلگیر کردند به همین دلیل پس از به اجرا درآمدن این قطعه با همراهی ارکستر؛ طلیسچی از مخاطبانش خواست ترجیع‌بند ترانه را بخوانند تا از صدایشان در موزیک ویدیو «قاف» استفاده کند.
این خواننده همچنین با اشاره به اتفاقات دو سال اخیر و عدم حضور بر روی استیج به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: «دلیل اینکه از شما می‌خواهم با جیغ و صدایتان من را همراهی کنید این است که پیش از پاندمی، من سابقه برگزاری حدود چهارصد سانس کنسرت در کشورم داشتم و این دو سال فرصت خوبی بود تا متوجه شوم بعدها، دلم برای این صداها و جیغ‌ها تنگ می‌شود و بعد این دو سال بیشتر سعی می‌کنم در ذهن خودم ضبطشان کنم و برای همین درخواست دارم با جیغ‌هایتان همراهی کنید و علت دیگری ندارد. درواقع می‌خواهم به حافظه‌ام بسپارم تا روزی که دیگر روی استیج نیستم با آن زندگی کنم البته حالا حالاها نمی‌روم و هستم!»

تماشاگران یک‌صدا «قاف» را خواندند/ غافلگیری علیرضا طلیسچی در تهران


همچنین علیرضا طلیسچی در این اجرا میزبان مهران غفوری به همراه دخترش بود که حضور این بازیگر با تشویق‌های زیاد تماشاگران هنگام معرفی او همراه بود.
در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و تهیه‌کنندگی «مهدی اسفندیار» برگزار شد، اعضای ارکستر متشکل از محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد، علیرضا طلیسچی را همراهی کردند.
گفتنی است کنسرت علیرضا طلیسچی برای روز جمعه بیستم اسفندماه سال جاری نیز تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از روز یکشنبه (8 اسفندماه) ساعت 14 به سایت ملوتیک مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha