بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر آماده کمک رسانی به مبتلایان امیکرون

سرپرست داوطلبان جمعیت هلال احمر از واگذاری ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) برای درمان بیماران درگیر سویه امیکرون بستری در بیمارستان و مراکز درمانی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به نگهداری و ترخیص ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر، گفت: قرار است این دستگاه‌های کمک تنفسی با همکاری مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور به صورت امانی در اختیار مبتلایان به کرونا قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان جمعیت هلال احمر برای آرامش و خدمت‌رسانی به مردم در آمادگی کامل هستند و جمعیت هلال احمر برای درمان بیماران مبتلا به سویه امیکرون که در بیمارستان‌ها با کمبود دستگاه مواجه‌اند، به کمک آنان شتافته است.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در همین راستا 400 دستگاه بای پپ در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار می گیرد تا به صورت دائمی در بیمارستان های کشور مورد استفاده قرار گیرد و 200 دستگاه نیز از طریق بانک امانات جمعیت هلال احمر به صورت امانی و با هماهنگی پزشک متخصص در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha