واکنش صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به تحریم های آمریکا

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از همه ابزارهای موجود برای محافظت از حقوق، شهرت و منافع قانونی خود در برابر تحریم های آمریکا استفاده خواهد کرد.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه این صندوق، از همه ابزارهای موجود برای حفظ حقوق، شهرت و منافع قانونی خود استفاده خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه هرگز در هیچ گونه فعالیت سیاسی شرکت نداشته، به هیچ وجه با اوکراین تعامل ندارد و همیشه به طور کامل از قوانین کشورهایی که در آن سرمایه گذاری می کند پیروی کرده است. این صندوق افزود که ایالات متحده تصمیم گرفته است گفت و گوی سازنده بین کشورها را از بین ببرد.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه یک سرمایه‌گذار کلیدی روسی در سیستم‌های آزمایشی برای تشخیص عفونت کروناویروس، داروهای ضد کووید و همچنین واکسن‌های روسی اسپوتنیک وی و اسپوتنیک لایت است.
پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به وزارت خزانه داری دستور داده بود که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) را در روزهای آینده به طور کامل مسدود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha