پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در سیرجان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از دستگیری گرداننده یک مرکز غیرمجاز زیبایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر جهانشاهی در تشریح جزئیات پلمب این مرکز غیر مجاز زیبایی گفت: این شخص که یک آقا بود با جابجایی های مکرر مرکز غیرمجاز زیبایی خود به ارائه خدمات زیبایی و بعضاً اعمال جراحی تهاجمی در محیط غیر استریل در این مرکز می پرداخت و تا امروز هم چندین مورد شکایت در پرونده خود در واحد بازرسی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان دارد. که عصر امروز با همکاری توسط نیروی انتظامی سیرجان دستگیر و مرکز زیبایی وی پلمب شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا به امروز ۴ مرکز متخلف خدمات زیبایی در سیرجان پلمب و پرونده ۲ مرکز دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مردم مخصوصا بانوان درخواست کرد: جهت انجام اعمال زیبایی به اینگونه مراکز غیر مجاز مراجعه نکنند تا خدایی ناکرده با آسیب های دائمی به پوست خود که بعضاً همیشگی و غیرقابل ترمیم هستند مواجه نشوند.

به گفته دکتر جهانشاهی ترمیم آسیب های وارده به پوست بانوان که در اثر مراجعه به مراکز غیر مجاز زیبایی به ایشان وارد شده است، قسمت اعظمی از فعالیت پزشکان متخصص زیبایی و ترمیمی را شامل می شود.

وی در پایان سخنانش از همکاری دادستان محترم، فرمانده محترم نیروی انتظامی سیرجان و اداره اماکن که در این موارد کمک های شایانی کرده و نسبت به پرونده هایی که به سلامت مردم بستگی دارد حساسیت ویژه ای دارند، قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ یک مرکز غیر مجاز زیبایی دیگر نیز هفته گذشته در سیرجان پلمب شد. این مرکز نیز چندین مورد شکایت در پرونده خود دارد و توسط یک خانم اداره می شد.

منبع: روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha