حمایت یک خیّر از ۱۰۱۶ نفر از ایتام به نیت شهدای گلزار کرمان

یک خیّر کشوری با حضور در گلزار شهدای کرمان ،حمایت از ۱۰۱۶ یتیم طرح محسنین کرمان را پذیرفت .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا غنی آبادی خیّر کشوری و فعال در زمینه حمایت از ایتام در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: به نیت شهدای گلزار کرمان و به تعداد هر شهید یک یتیم، ۱۰۱۶ نفر از ایتام دارای حامی شدند .


وی افزود: تمامی اقدامات خیران در تهران برای حمایت از ایتام است و استان کرمان پس از آذربایجان شرقی با ۵ هزار و خراسان رضوی با بیش از۲ هزار یتیم سومین استانی است که طرح حمایتی از ایتام را اجرا خواهیم کرد.


این خیّر فعال در زمینه کشوری تصریح کرد: قرار است در این طرح حمایتی به نیت هر یتیم در قالب طرح محسنین مبلغ اولیه ۵ میلیون ریالی به صورت ماهانه به حساب آنان واریز شود که به مرور زمان این مبلغ هم تغییر خواهد یافت.

به گفته وی: در کل کشور این موسسه سعی دارد تا پایان اسفند ۱۰ هزار یتیم را تحت پوشش قرار دهد و اکنون ۸ هزار نفر را حمایت میکند .


 مدیر کیمته امداد امام (ره ) استان کرمان هم با اشاره به وجود بیش از ۲۱ هزار ایتام در استان افزود: از این تعداد ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر دارای حامی هستند و با توجه به مشکلات درآمدی نسبت به میانگین کشوری در این زمینه مشکل داریم که با اقدام این خیران امید است سطح درآمدی ۶ هزار و ۸۰۰ یتیم استان بهبود و ارتقا یابد .


 گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور مسئول ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین کرمان ،مدیر کل کمیته امداد و مسئول گلزار شهدای کرمان با اهدا یلوح سپاس از  اقدام خداپسنانه این خیر وحامی کودکان و ایتام تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha