از خودگذشتگی شرط هواداری از امام زمان است

حجت الاسلام سرلک در برنامه نوروز در راه است از خود گذشتگی را اولین شرط هواداری از امام زمان دانست و بر لزوم توسعه استعدادهای معنوی و روحی تاکید کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، دومین شب از ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما در شب میلاد قمر منیر بنی هاشم، حضرت ابالفضل العباس روی آنتن رفت.

این برنامه با حضور حجت الاسلام علی سرلک، پوریا پورسرخ، علیرضا صادقی و فضه سادات حسینی و خوانندگی فریدون آسرایی و همنوازی گروه موسیقی وکاپلا تهران اجرا شد.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به مستعد بودن نوع بشر و با تاکید بر لزوم شکوفا شدن استعداد انسان در زمینه های مختلف گفت: همه مشاغل مثل قطعه های پازل هستند و در کنار یکدیگر و با ویژگی های منحصربفردی که هر یک از انسانها دارند کامل کننده یک مجموعه هستند.

وی با بیان اینکه اولیای الهی غریب شده نگاههای اشتباه ما انسانها هستند افزود: ما باید شهود و معرفت خود را نسبت به امام زمان(عج) و اولیای الهی اضافه کنیم و فکرمان را نسبت به این موضوع توسعه دهیم چرا که همه ما امکان رسیدن به امام زمان و اولیای الهی و خدا را در همه حالات داریم به شرط آنکه استعداد روحی و معنوی خود را دست کم نگیریم.

حجت الاسلام سرلک همچنین درباره پویش هواتو دارم و چگونگی هواداری از امام زمان گفت: هوای دیگران را داشتن بسیار سخت است و تنها زمانی محقق می شود که از خودمان بگذریم و اینکه ما با چه نیتی به دیگران کمک می کنیم، به امام زمان گره می خورد و آن گاه است که رونق پیدا می کند.

در بخش دیگری از این برنامه پوریا پورسرخ به بیان خاطراتی از کودکی خود در ایام عید اشاره کرد و گفت: تکنولوژی در عصر حاضر کیفیت ارتباطات را تقویت کرده ولی به دام تکنولوژی افتادن صحیح نیست و همچنان خانواده اصل و محور ارتباطات است و در قدیم ارتباطات خانوادگی پررنگ تر و قویتر از امروز بود.

وی همچنین با اشاره به روز جانباز و گرامیداشت این روز یاد و خاطره جانبازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: تجربه زیستن در کنار جانبازان را در سریال «روز سوم» دارم و درود می فرستم به همه افرادی که برای وطن مبارزه کردند و می کنند.

در این برنامه همچنین علیرضا صادقی و فضه سادات حسینی به بیان سختی ها و دشواری های حرفه گویندگی خبر پرداختند و خانم حسینی با متن خبر آزادسازی قدس شریف توسط رزمندگان اسلام مواجه شدند و خبر را برای مخاطبان برنامه قرائت کردند.

پویش نورآذین به مناسبت میلاد امام زمان(ع) و با محور آذین بندی کوچه و برزن و گرفتن جشنهای خانگی و محلی و پویش هواتو دارم مبتنی بر کمک به همنوع با هدف جلب رضایت امام زمان از دیگر فراخوانهای فرهنگی است که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha