پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان فاریاب

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاریاب از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس بیدلی با اشاره به اینکه این ۲ واحد متخلف شامل یک واحد صنفی نانوایی و یک واحد صنفی آرایشگاه مردانه است، بیان کرد: این ۲ واحد به علت عدم اقدام به موقع در صدور کارت بهداشت و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، مطابق با ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در این شهرستان پلمب شدند.    

وی با اشاره به اینکه در هفته اخیر طی ۱۰۰ بازدیدی که از صنوف مختلف با در اولویت قرار دادن بازدید از صنوف حساس شکل گرفت، ۵ اخطاریه کتبی صادر شد، که در نهایت منجر به پلمب این ۲ واحد صنفی متخلف گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاریاب متذکر شد: با توجه به اینکه از چند روز قبل، تذکرات لازم توسط گشت بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت به این اماکن در خصوص فعالیت شان داده شده بود و این صنوف با توجه به تذکرات وارده همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند، توسط اکیپ های گشت و بازرسی بهداشت محیط و اماکن نیروی انتظامی پلمب شدند.

مهندس بیدلی از همشهریان درخواست کرد: هرگونه تخلفات بهداشتی را به همکاران ما در واحد بهداشت محیط اطلاع داده و یا با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نمایند تا بازرسان ما در سریعترین زمان ممکن، مورد را بررسی نمایند و اقدامات لازم صورت پذیرد.

قابل ذکر است؛ پلمپ این مراکز با حضور کارشناسان بهداشت محیط و قاضی شهرستان و با هماهنگی های صورت گرفته توسط دادرس حوزه قضایی به انجام رسید.

امیرمسعود پردلی_جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha