مسئولیت زیباسازی شهری باید بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شود

استاندار زنجان گفت :  زیباسازی و مناسب‌سازی شهری  تنها بر عهده یک دستگاه خاص نیست و باید این مسئولیت بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،  محسن افشارچی ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای  اداری استان زنجان  با بیان اینکه شهرداری به تنهایی متولی زیباسازی شهری نیست اظهار کرد: همه  مسئولان ادارات موظف هستند در زیباسازی ادارات خود از جمله نظافت داخل و بیرون ادارات ، رنگ آمیزی و رعایت تناسب نصب تابلو ها و بنر ، نصب پرچم اهتمام داشته باشند تا حس خوبی به مخاطبان دست یابد .

وی با اشاره به رعایت تناسب  در نصب بنر و پرچم گفت:   کلمه "الله" پرچم نیز نماد وحدت ما است و ۴۳ سال برای این پرچم زحمت کشیده‌ شده است چرا که  پرچم برای هر کشوری مهم است و باید دستگاه‌ها نسبت به نصب پرچم و نظافت پرچم در ادارات حساس باشند.

استاندار زنجان تاکید کرد : زیباسازی و مناسب‌سازی شهری  تنها بر عهده یک دستگاه خاص نیست و باید این مسئولیت بین دستگاه‌های استان توزیع شود و  همه دستگاه ها در این امر  مشارکت لازم را داشته باشند.

افشارچی نسبت به توجه مسئولان به مشکلات مردم گفت: مسیولان باید به مشکلات و رنج مردم توجه داشته و وقتی  به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل خود مراجعه می‌کنند باید با سعه‌صدر مشکلات آنها حل شود.

وی در خصوص توجه مسئولان به پرداخت حقوق نیروهای شرکتی گفت: مسئولان ادارات باید در پرداخت‌ حقوق و عیدی کوتاهی نکرده و هر آنچه می توانند از اعتبارات قانونی استفاده کنند، مخصوصا نیروهای شرکتی  ادارات که نباید حقوق آنها عقب بیفتد.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور خاطرنشان کرد: تاثیری که راهیان نور بر روی جوانان می‌گذارد را نمی‌توان انکار کرد لذا علی‌رغم محدودیت اعتبارات اگر در این خصوص نیز به‌صورت توزیعی اقدام کنیم، بهره زیادی می‌توان گرفت.

افشارچی افزود: هیچ یک  از دستگاه‌ها حق ندارد در صورت توان مالی برای برگزاری اردوهای راهیان نور، مضایقه کند چرا که راهیان نور، یکی از کارهای بسیار مهم فرهنگی است.

وی با اشاره به این‌که جنگ یک اندوخته برای جمهوری اسلامی است و سفر راهیان نور نگهداری ثروت ملی است گفت‌:  نباید اجازه دهیم رشادتها فراموش شود و مسئولان نسبت به این مسئله باید حساس باشند و تمام توان خود را در این کار بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha