پلمب یک باب کارگاه قنادی در شهر جیرفت
عکس آرشیوی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از تعطیلی یک واحد کارگاه قنادی در شهر جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرزانه برخوری از پلمب یک واحد کارگاه قنادی و شیرینی پزی در شهر جیرفت که شیرینی مورد نیاز و سفارشی شب عید همشهریان را به صورت غیر بهداشتی تولید می کرد، توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت با تمام توان با متخلفان برخورد خواهد کرد، گفت: مردم تخلفات احتمالی را به مرکز بهداشت شهرستان با شماره ۴۳۲۱۸۵۱۲ واحد بهداشت محیط اعلام کنند.

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهر جیرفت نیز، علت پلمب این قنادی را عدم رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی در پخت و نگهداری شیرینی اعلام کرد.

اکبر اسفندیاری با اشاره به برنامه سلامت نوروزی در شهرستان جیرفت تاکید کرد: این برنامه با اولویت قرار دادن نظارت بر مواد غذائی و اماکن حساس نظیر: کارگاه های قنادی، رستورانها، هتل ها و اماکن عمومی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و به منظور رفاه حال همشهریان و گردشگران بوده که به صورت ویژه و شبانه روزی در ایام پایانی سال و ایام عید نوروز به طور مستمر اجرا می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن اصل سلامت همشهریان، صنوفی که قوانین بهداشتی را رعایت ننمایند بدون هیچ اغماضی به مقامات قضایی معرفی و به دستور این مقامات تا بعد از تعطیلات عید از فعالیت آنان جلوگیری و پلمب خواهند شد.

امیرمسعود پردلی_ جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha