اتوبوسرانان، مهمانان شب پنجم نوروز در راه است

پنجمین شب از برنامه نوروز در راه است میزبان جامعه اتوبوسرانان و رانندگان خدوم این قشر بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، پنجمین شب ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما با حضور مهران رجبی، رانندگان خدوم اتوبوسرانی تهران و پویا بیاتی، خواننده خوب کشورمان روی آنتن رفت.
در این قسمت از برنامه مهران رجبی از خاطرات خودش از برخورد با رانندگان اتوبوس گفت و اینکه یکبار اتوبوس با آینه ماشین ایشان برخورد کرده و با شوخی و خنده از هم گذشتند و عبور کردند.
حسن رشیدی گورابی نفر اول برگزیده آرای مردمی به خاطره ای از گرفتن سارق در اتوبوس و در میان جمعیت اشاره کرد و گفت: ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا مردم از ما رضایت داشته باشند؛ آن روز هم خانمی کیفش را در شلوغی اتوبوس ربوده بودند و من با متوقف کردن خودرو توانستم از سارق بخواهم کیف را تحویل بدهد و سارق بطور مخفیانه کیف را کف اتوبوس انداخت و مشخص نشد که چه کسی بود.
علی امراللهی کیا نیز به وقوع حادثه در تعمیرگاه اتوبوس گریزی زد و گفت: احتمال خطر همیشه وجود دارد، یک روزی اتوبوسی برای تعمیر آورده بودند و ما از نشتی گاز خودرو خبرنداشتیم و اتوبوس منفجر شد ولی خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.
غلامرضا هاشم زاده نیز که به امانت داری و بذله گویی در میان مسافران مشهور است گفت: خوشبختانه مردم به صنف ما اعتماد دارند و بارها شده که کلید منزل یا مغازه خود را می آورند تا به محل کسب و زندگی شان در غیابشان رسیدگی کنیم.
 در این برنامه همچنین گروه آوازی تهران و پویا بیاتی به اجرای موسیقی پرداختند و لحظات شادی را برای بینندگان شبکه رقم زدند.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha