جوانان سازندگان چله دوم انقلاب هستند

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت : جوانان سازندگان چله دوم انقلاب هستند چرا که جوانان موتور محرکه این انقلاب و همچنین صاحبان و آفرینندگان تمدن نوین اسلامی هستند .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان ،جواد بازرگان عصر روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد:  اداره ورزش و جوانان جز نهادها و سازمان‌های مهم در کشور است که می‌طلبد توجه ویژه‌ای شود چرا که با سلامت جسمی مردم سروکار دارد و از سویی بستر  را برای  بروز اردوهای ظهور استعداد های بالقوه جوانان این کشور است .

وی با بیان اینکه برای در این عرصه باید نقشه راهی وجود داشته باشد افزود : موفقیت در ورزش به عنوان دو بال در مجموعه اداره ورزش و جوانان است و این نقشه راه با وجود اسناد بالادستی به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کرد که راه روشنی را برای ما پیش رو  گذاشته است و هوشمندانه میخواهد میراث عظیم ما را به نسل جوان منتقل کند.

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات ۴۰ ساله گذشته را برای ما تدوین و شرایط موجود را مشخص  و مسیر آینده را مشخص می‌کند بیان داشت : هر اقدامی که اتفاق میفتد  باید منطبق با گام دوم  انقلاب باشد.

بازرگان با وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم پیام های مهمی دارد اظهار کرد: یکی از پیام پیامهای مهم گام دوم انقلاب نسبت به مسئولان است که باید حلقه مدیریتی را برای حضور نسل جوان باز کنند و  به جوانان نیز خودشان را به تراز  مدیران عدالتخواه و فیاد ستیز و جهادی  برساند .

وی با بیان اینکه ۳۶ میلیون جوان در این کشور وجود دارد افزود:  وجود این جوانان طراوت و شادابی را به جامعه می دهد.

این مسئول با بیان اینکه در  پیام دوم گام دوم انقلاب مخاطب جوان است اظهار کرد: جوانان سازندگان چله دوم انقلاب هستند چرا که جوانان موتور محرکه این انقلاب و همچنین صاحبان و آفرینندگان تمدن نوین اسلامی هستند .

بازرگان با بیان اینکه جوانان  در تمام عرصه های جنگ نرم،سرد،علمی ،دفاعی و... نقش خود را به خوبی ثابت کردند و موفق شدند بیان داشت: نمونه جنگ هشت سال دفاع توسط فرماندهانی بود که  قشر جوانان بودند و جنگ را به خوبی مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه توجه به  گسترش ورزش همگانی و اخلاق ورزش  از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار کرد:  وقتی قهرمان ورزشی بعد از تلاش ها و کوشش ها به سکوی قهرمانی می‌رسد به جامعه تببین می‌کند که با همت و اراده توانستم و توانایی را به فعل تبدیل کردم که  در جامعه نیز نشاط و شادابی ایجاد میشود.

این مسئول با بیان اینکه حضور ورزشکاران در میادین بین المللی  برای کشور بسیار مهم است بیان داشت: در وضعیت کنونی جامعه که دشمن در تلاش است یاس و ناامیدی را در بین جوانان گسترش دهد ،وقتی ورزشکاری مقام کسب می‌کند نشاط را در جامعه تزریق می‌کند.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha