کمک یک میلیاردی خیّر زرندی به آزادی زندانیان

رئیس اداره زندان شهرستان زرند از کمک یک میلیاردی یکی از خیرین این شهرستان بمناسبت اعیاد شعبانیه در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی عامری گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه و در طی مراسمی، خیر نیکوکار زرندی حاج محمد ایزدی مبلغ یک میلیارد ریال را جهت آزادی زندانیان نیازمند این شهرستان اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه: خیرین نیک سیرت از بزرگترین انفاق کنندگان جامعه ما هستند و خوشبختانه فرهنگ کمک به همنوع در جامعه ما به گونه‌ ای نهادینه شده است، ادامه داد: مسیر انفاق را نباید ترک کنیم و باید گره گشای مردم باشیم

بگفته رئیس اداره زرند: خیرین نیکوکار دارای توانایی مالی می‌توانند در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند کمک کنند و باعث آزادی جوانان و بزرگسالان از زندان شوند که نیروهای مولد جامعه هستند و می توانند در چرخه اقتصاد کشور فعالیت‌ های خوبی داشته باشند.

عامری با بیان اینکه شکل گیری احساس همدردی و نوع دوستی زمینه حضور خودجوش بخشی از جامعه را سبب شده است، خاطر نشان کرد: امید است شاهد حضور گسترده خیرین محترم در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد باشیم تا بتوانیم با کمک خیرین بزرگوار و کمک‌ های جمع آوری شده تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند را آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانیم./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha