بهره برداری از ۳۱ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در عنبرآباد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بهره برداری ۳۱ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی، توزیع تجهیزیه و کمک‌ های مومنانه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در عنبرآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار معروفی در آئین افتتاحیه طرح‌ های عمرانی و محرومیت زدایی در عنبرآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز ساختمان ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد ظرف مدت یکسال احداث و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی یک روستا با ۵۲۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌ مند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه تصریح کرد: تکمیل و تعمیر ۱۰ واحد مسکن محرومین و مددجویان، احداث ۱۱ سرویس بهداشتی، احداث ۴ پایگاه مقاومت بسیج، بهره برداری از یک کارگاه نانوایی و یک مجموعه اشتغالزایی و کلنگ زنی ساخت ۲ باب مدرسه در این شهرستان از جمله دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری رسید.

سردار معرفی افزود: همچنین در راستای طرح کمک مومنانه تعداد یک هزار بسته معیشتی، ۲۵۰ کیسه آرد و ۱۰ سری کمک جهیزیه توزیع شد.

وی اولویت استان کرمان را آب، بهداشت، اشتغال، مسکن محرومین و مددجویان، خدمات اجتماعی و حوزه فرهنگی برشمرد و گفت: این موضوعات به طور جدی و قرارگاهی در استان پیگیری می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اتمام پروژ ه‌های آبرسانی به ۴۰۹ روستای استان تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد، که در این راستا ۴۷ هزار و ۸۰۰ خانوار و ۱۶۷ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌ مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha