کد خبر: 177355
۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۵۷
تدارک شبکه پنج ویژه جشن نیمه شعبان

شبکه پنج سیما، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت در روزهای پایانی سال پنجشنبه و جمعه (26 و 27 اسفندماه) با تدارک ویژه برنامه های شاد و جذاب همچون بهار جان، میلاد در میلاد، عطر عاشقی و... به استقبال جشن نیمه شعبان می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه "بهار جان" به تهیه کنندگی محمد قنبری و با اجرای مصطفی امامی روز جمعه 27 اسفند ماه از ساعت 10 صبح بصورت زنده روی آنتن شبکه پنج می رود.
 این ویژه برنامه شاد و عیدانه با حضور جمعی از هنرمندان و چهره ها تماشایی می شود و با بخش های متنوع و جذاب مهیمان خانه های بهاری مخاطبان خواهد بود. عیدانه "بهار جان" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از ساعت 10 صبح تا 17:30 تماشایی می شود.
همچنین آخرین قسمت برنامه نوروز در راه است با موضوع نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) روی آنتن خواهد رفت. این برنامه همچون شبهای گذشته مهمان های مختلفی دارد و فضای عیدانه ای را برای مخاطبان فراهم می کند.
گروه معارف شبکه پنج  با سه برنامه جشن بزرگ میلاد، پخش مراسم احیای نیمه شعبان و عطر عاشقی با مخاطبان خود همراه می شود.
عیدانه میلاد در میلاد
ویژه برنامه "جشن بزرگ میلاد" به تهیه کنندگی ساسان گلستانه و کارگردانی رضا مهرانفر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از برج میلاد در شب های پنج شنبه و جمعه (26 و 27 اسفندماه) از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
این ویژه برنامه در شب نیمه شعبان ( پنج شنبه 26 اسفندماه) ساعت 19 با اجرای سید مرتضی حسینی و بهمن هاشمی تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
در این برنامه چهره های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی حضور خواهند داشت تا ضمن ایجاد فضای با نشاط و مفرح بر غنای محتوایی آن بیافزایند.
خوانندگان مطرح کشور نیز در برنامه حاضر می شوند و به همراه گروه ارکستر خود به اجرای زنده موسیقی می پردازند.
ویژه برنامه عیدانه"جشن بزرگ میلاد" جمعه شب نیز از ساعت 20:20 تقدیم نگاه مخاطبان عزیز می شود. این ویژه برنامه با بخش های جذاب و متنوع همچون حضور کمدین های تلویزیون، خواننده، دعوت از کارشناس مذهبی،گروه سرود و ... روی آنتن خواهد رفت.

مراسم احیای نیمه شعبان از حرم رضوی
ویژه برنامه " قرار" مراسم احیاء شب نیمه شعبان را بصورت زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی پخش می کند.
این مراسم همزمان با شب میلاد حضرت ولی عصر (عج) به تهیه کنندگی سید محمد صفدری بعد از خبر 24 با شب زنده داران نیمه شعبان همراه می شود.
پخش دعای کمیل،‌ مدیحه سرایی با نوای گرم محمد رضا غلامرضا زاده، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و پخش مناجات شعبانیه از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان شبکه پنج می توانند در مراسم احیای نیمه شعبان زمزمه کنند.
استشمام"عطر عاشقی" از مسجد مقدس جمکران
برنامه زنده "عطر عاشقی" ویژه نیمه شعبان روز جمعه 27 اسفند ماه بصورت مستقیم از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می رود.
برنامه زنده "عطر عاشقی" کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته ساعت 17:25 به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha