دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی می کند

معاون اول رییس جمهور از شرکت طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی دانش بنیان آوان طب بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری،دکتر محمد مخبر در جریان سفر به دزفول، در اولین روز از سال جدید که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی» نامگذاری شده است، از بخش‌های مختلف خط تولید این مجموعه دانش بنیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت تولید و میزان اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه باید از جوانان متخصص، خلاق و نوآور در شرکت ها و واحدهای تولیدی استفاده کرد، گفت: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا با ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز کشور، ضمن ایجاد اشتغال، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

دکتر مخبر همچنین دستوراتی را جهت حل مسائل و موانع پیش روی صادرات و تامین مالی در فاز های توسعه ای این شرکت دانش بنیان صادر کرد.
وی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» با دیگر پرسنل مجموعه‌های تولیدی شهرک صنعتی گفت‌وگو کرد و از مسائل و مشکلات آنان مطلع شد.

گفتنی است شرکت دانش بنیان آوان طب در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه‌های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیسهای تخصصی الکتروسرجری و پک‌های استریل اتاق عمل فعالیت دارد.

این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تامین نیاز کشور موفق به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق آفریقا، آسیای جنوب شرقی، اورآسیا و آمریکای جنوبی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha