شادپیمایی بهار محله در جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان

به مناسبت عید نوروز در برنامه« شادپیمایی بهار محله»، هنرمندان با اتوبوس گردشگری غدیر در سطح شهر و محله‌های کاشان حرکت کرده و به جشن و سرور می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمد حسین واحدیان با تبریک عید نوروز گفت: همزمان با جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان، جشن‌های سیار با بهره‌گیری از اتوبوس گردشگری غدیر در سطح شهر و محله‌های کاشان اجرا می‌شود و شهروندان از محله و درب منازل خود شادی را به خانه‌های خود می‌برند.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در تلاش است که با برنامه‌های مختلف به مناسبت سال جدید، بتواند نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کند.

وی با بیان اینکه این برنامه در مناطق و محلات مختلف شهر کاشان به صورت جشن شهری دارای موضوع ، محتوا و هدف است، افزود: پارک‌های بهاران در خیابان کارگر، پارک نرگس در خیابان آیت‌اله سعیدی (نطنز)، شهرک خاتم الانبیا (مسکن مهر)، لتحر، شهرک ۲۲ بهمن ، پارک ناژون، کوی مفتح و پارک شهید قدیرزاده در خیابان امام خمینی از جمله پارک‌های مشخص شده‌اند.

رئیس سازمان با اشاره به اینکه این جشن متناسب با عید نوروز در محله‌ها و در سطح شهر به اهتمام فرهنگ‌سراهای سازمان برگزار می‌شود، فراهم کردن بستر لازم برای استفاده شهروندان از برنامه‌های شاد و نشاط آفرین را از مهم‌ترین اهداف برنامه «شاد پیمایی بهار محله» برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha