اجرای طرح دوستدار کودک در محورهای مواصلاتی گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با بیان اینکه طرح دوستدار کودک با هدف استراحت مسافران برای رانندگی ایمن‌تر در سطح جاده‌های گیلان اجرایی می‌شود گفت: 44 پایگاه جمعیت هلال احمر در شرایط اضطراری به مردم و مسافران خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان؛ سیاوش غلامی در حاشیه بازدید از پست نوروزی طرح ملی ایمنی و سلامت شهیده نرجس خانعلی زاده اولین شهید مدافع سلامت کشور در بخش چابکسر به همراه حجت الاسلام چهری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان و جمعی از معاونین ستادی انجام شد اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 طرح نوروزی خود را اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در دو حوزه ایمنی و سلامت با 9 پایگاه ثابت به همراه جوانان مشغول انجام وظیفه است و نسبت به راهنمایی مسافران و گردشگران و توصیه جهت ایمن راندن در طول محورهای مواصلاتی استان اقدام می‌شود.

غلامی با بیان اینکه طرح دوستدار کودک با هدف استراحت مسافران برای رانندگی ایمن‌تر در سطح جاده‌های استان گیلان اجرایی می‌شود تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات چادرهای نماز هم برای برپایی این فریضه ویژه مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد شده است.

وی تعداد پایگاه‌های امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی سال 1401 را برشمرد و ادامه داد: 44 پایگاه ثابت و سیار، امداد و نجات، شعب و پست جمعیت هلال احمر مشغول فعالیت هستند و در شرایط اضطراری به مردم و مسافران خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر به شکل 24 ساعته آماده پاسخگویی به همه هموطنان و مسافران است و بعد از تماس مردم نیروها در کمترین زمان ممکن جهت کمک به آن‌ها اعزام خواهند شد.

غلامی ضمن توصیه به مسافران و گردشگران نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی مساعد نیست و با بارش باران مواجهیم توصیه می‌کنیم مردم ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مسافرت حتما خود را به تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، لوازم گرمایشی، البسته زمستانی، پتو و غذای با ماندگاری بالا مجهز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha