اطلاعیه پلیس؛ انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات درخوزستان

سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور در اطلاعیه ای از انهدام یک باند قاچاق سلاح و دستگیری ۵ نفر اعضای آن در استان خوزستان خبرداد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور در اطلاعیه ای از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری ۵ عضو آن در استان خوزستان خبرداد و در تشریح آن توضیح داد؛ چشمان تیزبین وهمیشه بیدار فرزندان ملت در این سازمان  در اولین روز از تعطیلات نوروزی و در راستای ارتقاء امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصدهای هوشمندانه سرکرده یک باند قاچاق سلاح ومهمات در استان را شناسایی کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ سرکرده باند مورد نظر با همکاری اعضای آن یک محموله مهمات جنگی را از طریق مرز های غربی و جنوبی وارد استان کرده و با هدف توزیع در زمان مناسب اقدام به دپو آن کرده بودند.

ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور پس از اقدامات اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه از منازل و مخفیگاه آنها بازرسی و 59 قبضه سلاح شامل(24قبضه کلت کمری ،2 قبضه کلاش، 2قبضه سینالوف، 31قبضه سلاح شکاری(شامل تک لول12 قبضه ، یک قبضه دو لول و 18 قبضه شورشی ) 4تیغه خشاب کلاش، 28 تیغه خشاب کلت ، 120فشنگ جنگی کلاش، 50فشنگ جنگی کلت ،10 فشنگ شکاری کشف و 5 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

این اقدام هوشمندانه، بیانگر اشراف اطلاعاتی وتلاش شبانه روزی پلیس برای امنیت مردم است و درتحقق این هدف حتی در ایام تعطیل نیز از مجاهدت و تلاش دست نخواهند کشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha