تصادف هولناک در محور هفت باغ علوی کرمان با یک کشته و دو مجروح

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی کرمان از وقوع تصادف در محور هفت باغ علوی کرمان با یک کشته و دو مجروح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا میرزایی در تشریح جزئیات سانحه تصادف شب گذشته در محور هفت باغ علوی کرمان گفت: در ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه سوم فروردین‌ ماه، طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از وقوع یک تصادف در محور هفت‌ باغ علوی، تیر شماره ١٩٢ مطلع شدیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به شدت حادثه، تیم های اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌ نشانی کرمان بلافاصله از ایستگاه شماره ٩ به محل اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در این حادثه، دو دستگاه خودروی زانتیا و پراید با هم برخورد کرده و دچار سانحه شدند که سرنشینان پراید که سه نفر زن و مرد میانسال و یک کودک بودند، در خودرو محبوس شده بودند.

به گفته میرزایی آتش‌ نشانان بدون اتلاف وقت به خروج سرنشینان محبوس در خودروی پراید اقدام کردند که مجروحان و فرد جانباخته از خودروی پراید خارج شدند.

وی گفت: متأسفانه در این حادثه، یک نفر از سرنشینان خودروی پراید که یک خانم تقریبا سی ساله بود، جان باخته بود و دو سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شده بودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: مصدومان حادثه پس از رهاسازی توسط تیم آتش نشانی بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

میرزایی خاطر نشان کرد: آتش‌ نشانان با انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمنی از حریق احتمالی خودروهای حاضر در محل جلوگیری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha