اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در چهارمین روز از فروردین ۱۴۰۱، ضمن بازدید از ستاد اسکان نوروزی در شهر کرمان و چند مدرسه محل اسکان میهمانان نوروزی، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی امروز در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی در شهر کرمان گفت: آمار اسکان مسافران نوروزی در ستادهای آموزش و پرورش استان کرمان نسبت به آمار مدت مشابه در سال ۹۸، حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۷۳۲ خانوار شامل ۹ هزار و ۸۶۸ نفر و معادل ۲۶ هزار و ۶۳۶ نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند. و از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان تاکنون ۱۳ هزار و ۲۸۵ خانوار شامل ۴۷ هزار و ۸۷۱ نفر، معادل ۱۲۹ هزار و ۲۴۹ نفر روز مسافر در ستادهای این استان اسکان یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تصریح کرد: حفظ کرامت و منزلت اجتماعی میهمانان نوروزی اولویت اصلی آموزش و پرورش این استان در ستادهای اسکان است.

رضا رضایی در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی، اظهار داشت: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان کرمان، باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، برای میزبانی مناسب و در شان جامعه فرهنگیان، اهتمام ورزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha