مهار آتش سوزی کارگاه غیر مجاز شارژ گاز LPG در زنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش‌سوزی کارگاه غیر مجاز  شارژ  مخازن گاز LPG در زنجان خبر داد.

مجید امیرفضلی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت با اعلام این خبر گفت : شامگاه پنجشنبه ساعت ۲۱:۴۸  از وقوع یک آتش سوزی در  انبار سیلندر گاز LPG در  ۵ کیلومتری جاده قدیم زنجان _تهران گزارش شد.

وی  با اشاره به اعزام  نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه‌های دو و سه در محل حادثه،  بیان کرد : با حضور به موقع ۱۲ نیروی عملیاتی و ۳ خودرو آتش نشانی در محل حادثه حریق مهار گردید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در خصوص علت حادثه گقت:   آتش سوزی بعلت سوختگیری غیراستاندارد و غیر مجاز خودرو پراید با گاز LPG آغاز و  به انبار گاز سرایت و موجب حریق شده است .

 
امیر فضلی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت افزود: در این حادثه ۱۰۰ سیلندر گاز LPG  ، الکتروموتورها و موتورسیکلت پارک شده در داخل انبار طعمه آتش شدند.

وی با اشاره به اینکه محل حادثه انبار غیر مجاز شارژ LPG خودرو بود  بیان کرد : پس از پایان عملیات صاحب انبار غیر مجاز گاز  تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان  با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری یک حریق منزل در روز سوم فروردین رخ داده است، گفت: این حریق در ساعت یک و ۳۹ دقیقه بامداد رخ داده و با دخالت نیروهای آتش‌نشانی حریق اطفا شده است.


وی با اشاره به اینکه شش ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی در طی ایام نوروز در حال آماده باش قرار دارند افزود :  آتش نشانان همچنین با استقرار در دو نقطه ورودی شهرزنجان ( میدان بسیج ،میدان جهاد ) به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در خدمت شهروندان هستند.

وی با اشاره به حساسیت  احتمال وقوع حوادث احتمالی در ایام نوروز گفت: روزانه ۳۸ نفر نیروی آتش‌نشانی از  ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در آماده باش کامل هستند و تمامی مرخصی ها در این زمان لغو است .

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha