امام جمعه موقت ریگان: مبارزه با قاچاق کالا، باید جدی گرفته شود

امام جمعه موقت ریگان در خطبه‌ های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام عظمای ولایت گفت: با شعار سال، شعاری برخورد نشود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با برگزاری اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۱ در سراسر استان کرمان؛ این آئین سیاسی عبادی در شهرستان ریگان نیز به امامت حجت الاسلام غضنفرآبادی برگزار شد.

وی به شعار سال «تولید دانش بنیان، و اشتغال آفرین» اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید پای عمل بیایند و به شعار سال جامه عمل بپوشانند و اگر عده‌ای در این زمینه کوتاهی کنند به خود، جامعه و رهبری ظلم کرده اند.

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: شعارهای سال‌ های گذشته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حلال مشکلات اقتصادی بود؛ بنابراین شعار سال نباید فقط بر فرم‌ های ادارات باشد؛ بلکه در عمل نیز باید عملیاتی شود.

حجت الاسلام غضنفری با بیان این مطلب که تولید دانش بنیان به این معنا است که دانش و تکنولوژی باید وارد تولید شود، ادامه داد: با عجین شدن کار تولید با تکنولوژی، هزینه‌ های تولید نیز کاهش خواهند یافت.

بگفته وی: با به کارگیری نخبگان و فارغ التحصیلان در حوزه‌های مختلف، مشکل بیکاری برطرف و تولید داخلی رونق خواهد گرفت.

امام جمعه موقت ریگان خاطر نشان کرد: تولید، کار و اشتغال در حال رونق است و شاهد وضعیت مطلوب مردم در آینده ای نزدیک در دولت مردمی هستیم.

محمد عرفان مهدوی_ ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha