۱۹ اورژانس اجتماعی در استان کرمان فعالیت دارند

سرپرست بهزیستی استان کرمان از فعالیت ۱۹ اورژانس اجتماعی با ۱۷۴ نیرو در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود علی گو مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی و رئیس اورژانس اجتماعی کشور با همراهی علیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان کرمان بازدید کردند.

در جریان این بازدید علیرضا وحید زاده گفت: در استان کرمان ۱۹ اورژانس اجتماعی مشغول به فعالیت هستند، که از این تعداد اورژانس اجتماعی شهرستان کرمان در سطح یک فعالیت می‌کند و اورژانس شهرستان‌ های جیرفت، بردسیر، سیرجان، زرند، بم و رفسنجان اورژانس سطح ۲ هستند.  

وی افزود: در شهرستان‌ های عنبرآباد، انار، بافت، راور، نرماشیر، ریگان، فهرج، رودبار، قلعه‌ گنج، منوجان، کهنوج و شهربابک نیز اورژانس سطح ۳ فعال است و البته هنوز ۴ شهرستان استان کرمان هنوز فاقد اورژانس هستند که به زودی و با تامین امکانات و مساعدت از سوی بهزیستی کشور برای این شهرستان ها نیز اورژانس اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست بهزیستی استان کرمان تعداد نیروهای اورژانس اجتماعی در سطح استان را ۱۷۴ نفر عنوان کرد و گفت: نیروهای اورژانس اجتماعی شهر کرمان، ۴۵ نفر هستند که در نظر داریم در مناطق حاشیه شهر نیز اورژانس‌ های سطح ۳ را به صورت پایگاه‌ های سیار راه اندازی کنیم.  

وحید زاده با بیان اینکه خدمات اورژانس اجتماعی در استان کرمان، شامل ۳  فعالیت مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی؛ خط تلفن اورژانس اجتماعی و خدمات سیار اورژانس اجتماعی خلاصه می‌شود، بیان داشت: مردم ما باید به اهمیت اورژانس اجتماعی در پیشگیری و کنترل آسیب‌ های اجتماعی پی ببرند و قطعا با اعتماد به تیم اورژانس اجتماعی، جامعه از بروز بسیاری از آسیب‌ های جدی مصون می‌ماند.  

گفتنی است؛ محمودعلی گو همچنین در ادامه از مرکز نگهداری کودکان خیابانی حضرت زهرا (س) و مرکز نگهداری کودکان عقب مانده ذهنی شهید دکتر فیاض بخش کرمان بازدید و با روند خدمت رسانی این مراکز آشنا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha