برگزاری اولین جلسه کارگروه اشتغال سیرجان در سال جدید

فرماندار سیرجان از برگزاری اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیرجان در سال جدید با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و سایر مسئولین در محل فرمانداری سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهاءالدینی فرماندار ویژه سیرجان گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و تاکید بر اهمیت دادن به بحث تولید و اشتغال، باید همه مسئولین مربوطه در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و سایر دستگاه‌ های فعال در راستای تحقق ۱۷۰ درصدی اشتغال شهرستان در سال ۱۴۰۰ افزود: در سال گذشته شهرستان سیرجان بالغ بر ۸۷۰۰ تعهد اشتغال داشت که خوشبختانه بیش از ۱۰ هزار شغل ایجاد شد.

فرماندار ویژه سیرجان تصریح کرد: از همه دستگاه‌ ها و ادارات انتظار می‌ رود با جدیت و با بهره‌ گیری از تمام ظرفیت‌ های خود در جهت تحقق تعهد اشتغال برای شهرستان سیرجان در سال ۱۴۰۱ تلاش داشته باشند تا همچون سال گذشته امسال نیز شاهد موفقیت مجموعه شهرستان در حوزه اشتغال باشیم.

شهباز حسن‌ پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسئولان باید گزارش عملکرد دستگاه خود را از طریق رسانه ها به گوش مردم برسانند، گفت: دولت باید زیرساخت‌ های لازم و رفع مشکلات تولیدی را انجام دهد و روحیه مطالبه‌ گری از مسؤولان در رسانه‌ ها و مردم نهادینه شود تا نتایج خوبی را در اشتغال داشته باشیم.

الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha