انتقال بیش از هشتصد نفر مصدوم به مراکز درمانی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز 25 اسفند تا هفتم فروردین، امدادگران بیش از هشتصد نفر مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت  در اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا روز هفتم  فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع 1893 ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی با 1010 مورد، حوادث جوی با 146 مورد و حوادث کوهستان با 88 مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در 12 روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به 18 هزار و 328 نفر امدادرسانی کردند و 1170 نفر به مناطق امن و 868 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ، در این بازه زمانی به 4750 نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و 2849 نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام 185 مورد عملیات نجات فنی، 235 نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

ولی پور تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره 112 در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha