اولین اجرا قطعه «نه نمیارم» عیدی علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران

نخستین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در سال 1401 در حالی برگزار شد که این خواننده قطعه جدید خود «نه نمیارم» را برای اولین بار اجرا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی نوای سپند،کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه دهم فروردین ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی دو نوبت به اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود پرداخت.
«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
این خواننده هنگام اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با دوربین سلفی موبایل خود شروع به فیلم‌برداری از همخوانی تماشاگرانش کرد که این اقدام با تشویق مخاطبانش همراه شد.
طلیسچی که در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته قطعه جدیدی با عنوان «نه نمیارم» را در فضایی متفاوت منتشر کرده بود، برای اولین بار به اجرای آن در کنسرت تهران در سال جدید پرداخت و همراهی و همخوانی تماشاگران موجب شد تا او اولین اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش را خاطره‌انگیز عنوان کند.

اولین اجرا قطعه «نه نمیارم» عیدی علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران


در بخش دیگر از این کنسرت، طلیسچی با اشاره به عدم برگزاری کنسرت‌ها در دو سال و نیم گذشته به‌واسطه فراگیری بیماری کرونا، گفت: من حدود پنج سالی می‌شود که زیر سایه لطف شما بر روی استیج موسیقی پاپ مملکتم فعالیت می‌کنم و در دو سال و نیم فراگیری بیماری کرونا، موسیقی جزو مشاغلی به‌حساب می‌آمد که فعالیت آن بسته‌شده بود و فارغ از گلایه‌ها، یک پیامد بزرگ در ذهن من اتفاق افتاد چون قبل از آن مورد لطف همچون شماهایی قرار می‌گرفتم و در مدتی که در خانه بودم با خودم می‌گفتم؛ چقدر خاطرات کمی یادم ماند و آن‌قدر ذهنم را صرف این کرده بودم که به مردم خوش بگذرد که نتوانستم این لحظات را در ذهنم ثبت کنم که وقتی روی استیج بودم چقدر به من انرژی دادند و به خودم قول دادم اگر مشیت طوری بود که بعد از پاندمی، بازهم به استیج برگردم و میکروفن به دست بگیرم از تماشاگران بخواهم بیشتر جیغ بزنند تا در ذهنم این صداها و انرژی‌ها را نگه‌دارم و همه این‌ها برای رفع دل‌تنگی فردای من در زندگی است.

اولین اجرا قطعه «نه نمیارم» عیدی علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران


این خواننده پیش از اینکه به سراغ اجرای مجدد قطعات «قاف» و «سختگیر» برود به دلیل درخواست مکرر تماشاگران؛ بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی و با همراهی ساز کیبورد و هم‌صدایی مخاطبانش اجرا کرد.
طلیسچی در این کنسرت کیوان شهبازی خواننده جدید شرکت نوای سپند و از مهمانان کنسرت را معرفی کرد و از انتشار نخستین قطعه این خواننده در روزهای آینده خبر داد.
از ویژگی‌های کنسرت علیرضا طلیسچی می‌توان به تسلط او در اجرای زنده و نحوه تعاملش با مخاطبان اشاره کرد که به‌عنوان یک پرفورمر بر روی استیج ظاهر شد.

اولین اجرا قطعه «نه نمیارم» عیدی علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران


محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
گفتنی است؛ کنسرت علیرضا طلیسچی 10 فروردین ماه 1401 طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha