دیدار فرمانده انتظامی و کارکنان آموزش و پرورش ریگان با امام جمعه این شهرستان

به مناسبت فرا رسیدن سال نو، سرپرست، معاونان و کارکنان اداری اداره آموزش و پرورش شهرستان ریگان و فرمانده انتظامی با امام جمعه این شهرستان در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام رضا زاده در این دیدار گفت: در نظام اسلامی مسئولیت یک امانت است و این امانت و صیانت از آن در همه ی دستگاه ها مهم و در آموزش و پرورش حساس تر است.

وی تصریح کرد: با توکل بر خدا و تجربه مدیریتی و تلاش فراگیر در همه ی عرصه ها میتوانیم بر مشکلات تحصیلی و آموزشی دانش آموزان فائق آییم.

در این دیدار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ریگان نیز در سخنانی ضمن تشریح برنامه های آموزش و پرورش در شرایط کرونا، خواستار حمایت معنوی امام جمعه ریگان برای تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ساحت های تربیتی آن شد.

مراد شریف زاده گفت: همه ی ما در دستگاه تعلیم و تربیت بر آن هستیم که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد توجه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) است پیش رفته و برابر رسالت واقعی آموزش و پرورش امورات محوله را پیش ببریم.

امام جمعه شهرستان ریگان همچنین در دیدار با فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان، ضمن تبریک سال نو به نکاتی برای آمادگی حرکتی ویژه جهت سال ۱۴۰۱ با تطبیق بر شعار سال به نکاتی اشاره کرد.


حجت الاسلام رضا زاده در جمع  نیروهای انتظامی ریگان یادآور شد: معنویت و اقتدار از شاخصه های مهم نیروی انتظامی ایران اسلامی است.

دیدار فرمانده انتظامی و کارکنان آموزش و پرورش ریگان با امام جمعه این شهرستان

محمد عرفان مهدوی_  ریگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha