بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان به مناسبت روز ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: 

سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین ماه که تجلی مشارکت حقیقی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم تاریخ معاصر ایران به شمار می آید، برگ زرینی در تاریخ این کشور و حضور حماسی مردم در بزنگاه ها و برهه های حساس در صحنه است که هرساله باید آن را گرامی داشت.

در سال جدید نیز این روز بزرگ را ارج می نهیم و با تمام توان در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید، مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه ملت شریف در سایه رهبری آن پیر فرزانه امام راحل (ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است دفاع خواهیم کرد.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) سال «تولید؛ دانش بنیان اشتغال آفرین» نامگذاری شده با همت همه مسئولان نظام و همراهی مردم، با امید، نشاط و تلاش بتوانیم در راستای رونق تولید داخلی و بی نیازی کشور از بیگانگان بکوشیم و افتخارات بیشمار دیگری را در تاریخ این کشور رقم بزنیم.

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

محسن افشارچی استاندار زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha