توقیف خودرویی با ۲۳۷ کیلو مواد مخدر در دلفارد جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۲۳۷ کیلو تریاک از یک دستگاه وانت نیسان توسط ماموران پاسگاه انتظامی «دلفارد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا محمد رضایی اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی "دلفارد" شهرستان جیرفت که طی ایام نوروز حضور پررنگ تری در معابر و محور های پر تردد این بخش خوش آب و هوا دارند، هنگام پایش خودرو های عبوری در محور اصلی این منطقه یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۳۷ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار و دیگر قسمت های داخل این خودرو جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به تحویل این متهم به مراجع قضائی بیان داشت: پلیس در راستای مقابله با معضل مخرب اعتیاد از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند و طی ایام نوروز نیز با تلاش و جدیت بیشتری ماموریت های حوزه نظم و امنیت را به انجام می رساند.

سرهنگ محمد رضایی خاطر نشان کرد: در این رابطه از همگان می خواهیم ضمن خودداری از گرایش به هرگونه ماده مخدر، هرگونه مورد مربوط به حمل و توزیع مواد افیونی را به پلیس گزارش کنند.

امیرمسعود پردلی_ جیرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha