کد خبر: 177703
۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
سفر معاون وزیر نیرو به استان کرمان

معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قرارداد فاضلاب کرمان پنج ساله است و تا ۲ سال آینده خطوط انتقال این طرح فعال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اتابک جعفری در حاشیه بازدید از تصفیه خانه پروژه فاضلاب کرمان گفت: تامین آب در حوزه روستایی و جاهایی که مشکل داریم، در دستور کار دولت قرار گرفته تا روستاییان ما از آب شرب و بهداشتی و گوارا بهره‌ مند شوند.
وی اظهار داشت: این طرح ۱۵۰ روستای استان کرمان را نیز آبرسانی می‌کند و اگر احساس کمبودی در روستا های بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد، تمامی آنان را تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می‌کنیم که تمامی روستاییان از آب شرب بهره‌مند شوند.

معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را با همکاری سپاه پاسداران با هدف تامین آب شرب روستایی تشکیل دادیم که این طرح ظرف ۳۰ ماه ۱۶ هزار روستای کشور را آبرسانی می کند .

جعفری درباره خط انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان یادآور شد: خط انتقال آب از خلیج فارس برای بلند مدت ظرفیت خوبی برای تامین آب کرمان به شمار می‌رود و ضمن برنامه ریزی برای پروژه صفا رود میتوانیم از آن برای تامین آب شرب کرمان استفاده کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در بخش پساب کارهای خوبی انجام شده و قراردادهایی برای فاضلاب شهرستان زرند، کرمان و سیرجان منعقد شده و کارها به خوبی پیش می‌ رود. همچنین با همت همکاران شرکت آب و فاضلاب در حوزه پساب کارهای میان مدت و بلند مدتی تعریف شده است، که تا زمان اتمام شبکه پیگیری می‌شوند به این دلیل که مردم و صنایع بتوانند از این منبع خدادادی نهایت بهره را ببرند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha