4 حادثه با 18 مصدوم در آخرین روز تعطیلات نوروزی

حسن گودرزی: از مهم ترین حوادث امروز می توان به تصادف سه دستگاه سواری با 8 مصدوم در محور قوچان-چناران، دو دستگاه سواری پراید و سمند با 9 مصدوم در محور مشهد-چناران و سقوط از ارتفاع با 1 مصدوم در ارتفاعات شهرستان تربت حیدریه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از خراسان رضوی؛ حسن گودرزی مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با اعلام اورژانس مبنی بر سقوط و گیر افتادن یک نفر در ارتفاعات کامه بالا شهرستان تربت حیدریه بلافاصله یک تیم پیشرو از شعبه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه درخواست دو تیم پشتیبان توسط تیم پیشرو انجام گرفت که با رسیدن تیم‌های پشتیبان و پس از عبور از مسیرهای صعب العبور و ایجاد کارگاه های فنی به مصدوم دسترسی پیدا کرده که بلافاصله اقدامات امدادی لازم برای فرد اسیب دیده انجام و سپس به مرکز درمانی منتقل شد. 

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: در حادثه دیگری که منجر به 8 مصدوم در تصادف دو دستگاه سواری پراید با تیبا در محور قوچان به چناران شد بلافاصله یک تیم امداد و یک تیم نجات از پایگاه شهید کلاهدوز قوچان به محل حادثه اعزام شدند.

 حسن گودرزی اضافه کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی و انجام تثبیت صحنه، عملیات راهسازی را انجام و سپس دو نفر از مجروحین را به مرکز درمانی منتقل و سایر مصدومین توسط اورژانس انتقال داده شدند.

 وی اظهار کرد: در حادثه دیگری که در محور مشهد به چناران در اثر تصادف دو دستگاه سواری پراید با سمند اتفاق افتاد متاسفانه 9 مصدوم برجای گذاشت.

 
حسن گودرزی اضافه کرد: بلافاصله به علت تعداد بالای مصدومین یک دستگاه آمبولانس از پایگاه علم و فناوری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از پایگاه امداد و نجات استان به محل حادثه اعزام شدند .

وی اذعان کرد: تثبیت صحنه و عملیات راهسازی برای مصدومین توسط آمبولانس پایگاه علم و فناوری انجام و انتقال 6 مجروح توسط اتوبوس آمبولانس پایگاه امداد و نجات استان به مرکز درمانی صورت گرفت. 

 مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از هموطنان عزیز خواهشمندیم در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha