برخورداری ۲۵ هزار زائر امام رضا از خدمات بشر دوستانه یقه آبی ها

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از خدمت رسانی به ۲۵ هزار زائر امام رضا در ایام نوروز توسط اعضای جوانان خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مشهد مقدس، حمیده حقیقی با بیان این خبر گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین سال جاری اعضای جوانان با حضور در ۴ پست نوروزی به زائران و مجاوران امام مهربانی خدمات بشردوستانه ارائه نمودند.
وی بیان کرد: روزانه بیش از ۲۰ عضو جوان در فضای دوستدار کودک،ایستگاه سلامت،پویش ملی بهرفت ارائه خدمت کردند.

وی افزود: ۷ هزار نقشه مشهد،۲۶۰۰ ذکر ایام هفته، در میان مسافرین توزیع گردید.

وی ادامه داد: ۳۶۰۰  کودک نیز در این ایام از خدمات فضای دوستدار کودک نظیر آموزش کمک های اولیه، نقاشی،بازی ماروپله بهره مندگردیدند.

حقیقی اظهار کرد: در روزهای دوازدهم و سیزدهم ۸ تیم سحاب در  تفرجگاه های  شهر مستقر ، که بیش از ۱۵ مصدوم نظیر سوختگی، بانداژ و کوفتگی توسط تیم های سحاب جوانان خدمت رسانی شد.
وی با اشاره به کمپین ملی بهرفت گفت: کمپین ملی بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) که میثاق نامه ای برای رانندگان گرامی میباشد، با آموزش های اعضای جوانان توانستیم بیش از ۳ هزار راننده را با پیوستن به این کمپین  همراه خود کنیم.
مسئول امورجوانان جمعیت هلال احمر مشهد مقدس در پایان عنوان کرد: از زحمات بی دریغ تمام اعضای جوانان که در حریم بارگاه ملکوتی امام هشتم به ارائه خدمات بشردوستانه،امدادی و فرهنگی پرداختند، تقدیر و تشکر میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha