بهسازی خیابان شهید اندرزگو؛ پاسخ به مطالبه‌ای دیرینه

▫️حسن بخشنده امنیه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان شهید اندرزگو خاطرنشان کرد: عدم اجرای آسفالت باکیفیت طی سالیان گذشته و همچنین حفاری‌های متعدد در این خیابان، ناهمواری و فرونشست‌هایی را در این معبر ایجاد کرده بود که آن را به دغدغه‌ای برای ساکنانش مبدل ساخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان،وی، بهسازی این خیابان را یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در این محدوده خاطرنشان کرد:  وجود مرکز آموزشی، عبور و مرور دانش آموزان و نیز حجم بالای تردد شهروندان ضرورت بهسازی این خیابان را دو چندان کرده بود.

شهردار کاشان تصریح کرد: در نهایت، با اهتمام مدیریت شهری این خواسته بحق شهروندان در قالب عملیات جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت اجرا شد.

بخشنده امنیه، حجم مصرفی مورد نیاز برای آسفالت خیابان شهید اندرزگو را 700 تن ذکر کرد و افزود: بهسازی این خیابان شامل زیرسازی و آسفالت، مساحت 5600 متر مربع را در برگرفته است.

وی، با قدردانی از تلاش‌های شهرداری منطقه دو و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد:عملیات زیرسازی و آسفالت علاوه بر فرآیند جابجایی تاسیسات خیابان مذکور با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha