هشدار برای رعایت پروتکل‌ها جهت عدم ورود به پیک جدید کرونا با توجه به بازگشایی مدارس

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نخستین جلسه این فراکسیون در سال ۱۴۰۱، گفت: اعضای کمیسیون درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت و بهداشت شدند.

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت  محمد علی محسنی بند پی ، با اشاره به نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(دوشنبه، 15 فروردین ماه) برگزار شد، گفت: اعضای فراکسیون با توجه به بازگشایی مدارس و برداشتن همه محدودیت ها از سوی دولت، بر رعایت دقیق پروتکل ها که باعث ورود به پیک جدید کرونا نشود، تأکید کردند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه مذاکرات نیز حفظ منافع ملی همچنان مورد تأکید همه اعضا بود که تحت هیچ شرایطی نباید از منافع ملی کوتاه آمد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش نظارت میدانی نمایندگان مجلس در زمان تعطیلات نوروزی و سرکشی به حوزه های انتخابیه، اظهار داشت: در جریان این بازدیدها شاهد افزایش گلایه مندی مردم از گرانی کالاها بودیم که علیرغم تأکید مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی صورت گرفته از این رو وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت و بهداشت در حوزه دارو باید توجه بیشتری داشته باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره تولید دانش بنیان و اشتغال زایی باید موضوع تولید کالاهای تولید داخلی پیگیری شود که مجلس برای آن گام های اساسی برداشته است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه و شأن مجلس و اجرای کامل مصوبات قوه مقننه نیز باید در دستور کار دولت باشد که در این جلسه به آن تأکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha