دمیدن روح دوباره در کالبد سردار

شهردار کاشان از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در این نوبت بالغ بر 5 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه بیان کرد: دغدغه شهروندان و کسبه بازارچه سردار نسبت به وضعیت نامطلوب آسفالت و همچنین تناسب بیشتر بلوک فرش در مقایسه با آسفالت برای مکان قدیمی مانند بازارچه، مدیریت شهری را برآن داشت تا عملیات بهسازی بازارچه را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 500 متر مربع بلوک فرش،200 متر طول اجرای لوله‌گذاری جهت هدایت هرزآب، اجرای 200 متر سنگ طرح دار در حاشیه بازارچه، اصلاح شبکه برق و آب به طول 100 متر، تخریب 500 متر مربع آسفالت، خاک‌برداری، نصب بولارد، اجرای پل کانیوو، بتن‌ریزی و...از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه بوده است.

به گفته وی، این پروژه به همت شهرداری منطقه یک و سازمان عمران و  و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان اجرا شده است.

شهردار کاشان، احیا و بازآفرینی معابر و اماکن اصیل و تاریخی به عنوان یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره ذکر و تصریح کرد: در این اقدامات سعی می‌شود ضمن توجه به حفظ هویت و اصالت اماکن و بناها، سهولت استفاده و بهره‌مندی شایسته شهروندان نیز مدنظر قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha