از سرگیری فعالیت‌های آموزشی حضوری دانشگاه کاشان

رئیس دانشگاه کاشان از فعالیتهای آموزشی حضوری دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان از آمادگی این دانشگاه برای حضور دانشجویان خبر داد و افزود: از ۲۷ فروردین ماه امسال همچنین کلیه کلاس‌های آموزشی دوره‌های کارشناسی سال ۹۸ و قبل از آن به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد کرونا که دانشگاه‌ها و مدارس باید به صورت حضوری بعد از تعطیلات فعالیت خود را ادامه دهند و اینکه اصل نشاط و شور دانشگاه به حضور دانشجویان است، اظهار داشت: در ایام تعطیلات طی برگزاری چندین جلسه، تصمیم گرفته شد تا با برنامه‌ریزی منظم، شرایط را برای نحوه حضور هر چه بهتر دانشجویان فراهم کنیم.

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های پژوهشی، آزمون جامع و جلسات دفاعیه و پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان نیز از ۱۴ فروردین ماه امسال به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رئیس دانشگاه کاشان شرط ورود و حضور دانشجویان در کلاس‌ها را تزریق دو دوز واکسن عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم شده است.

دکتر کتابی خاطر نشان کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه آمادگی دارند تا آموزش حضوری را برای کلیه دانشجویان فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha