وزیر علوم پاسخگو باشد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید وزیر علوم درباره قطع درختان و ضرب و شتم کارکنان شهرداری پاسخگو باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران،مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند ماه گذشته بارها در خصوص موضوعات مختلف با آقای چمران دیدار و گفت‌وگو داشتم، اظهار داشت: مشاوره‌های ایشان باعث شده است سریع‌تر به مقصد برسیم و حضور ایشان در شورا نقش استادی و اثرگذار دارد. 
وی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد به شخصیت مهندس چمران که خالصانه به مردم عزیزمان خدمت کرده مورد کوچکترین خدشه ای وارد شود.
پیرهادی با بیان اینکه موضوعات بهشت زهرا (س) پیچیدگی‌های خودش را دارد که با حضور مدیران شهری در جلسات مورد بررسی قرار خواهند گرفت، گفت: متاسفانه در دوره گذشته بعضی از اقدامات صورت گرفته که مبنای تخصصی نداشته است؛ همچنین در این دوره مواردی حذف شده است که باید دوباره از سر گرفته شود. 
پیرهادی با اشاره به گزارش ناصر امانی از سازمان بهشت زهرا (س) افزود: باید یک بازنگری در فرآیند بهشت زهرا صورت گیرد و با مدیران شهرداری در این خصوص صحبت شده است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره قطع درختان توسط دانشگاه تهران نیز افزود: با توجه به اینکه این موضوع در روزهای منتهی به عید بود به دنبال رسانه‌ای کردن این موضوع نبودیم اما علاوه بر تذکرات طی نامه‌ای به شهرداری این موضوع اعلام شد. 
وی افزود: شهرداری و شهردار منطقه سه به خوبی ورود کردند و برای جلوگیری از قطع این درختان کشیک گذاشتند. 
پیرهادی افزود: طی نامه‌ای که زده شده عنوان شده که با توجه به کد شناسایی، مساحت و پهنه G111 و G322 است و عملیات ساخت و ساز نباید در این محوطه صورت گیرد. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجوزی مبنی بر جابجایی این درختان توسط شهرداری صادر شده است، خاطرنشان کرد: در این مجوز اعلام شده که هر گونه جابجایی باید در فصل مناسب و با حضور کارشناسان فضای سبز باشد.    
وی با تشکر از حوزه خدمات شهری برای جلوگیری از قطع درختان در مناطق مختلف گفت: همکارانم در حوزه مدیریت شهری برای جلوگیری از قطع درختان وظیفه خود را انجام دادند اما متاسفانه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید وزیر علوم پاسخگو باشد که چرا در شهر تهران شاهد چنین موضوعی بودیم و باعث رنجش حامیان فضای سبز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha