طرح تفصیلی شهر زنجان گشایشی در شهر ایجاد نکرده است

شهردار زنجان گفت : طرح تفصیلی شهر زنجان از زمان ابلاغ بصورت محوری آنچنان گشایشی در شهر ایجاد نکرده است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان‌، علیرضا فیروزفر ظهر روز سه شنبه در اولین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در سال جدید  ضمن تبریک سال نو و ماه رمضان   با بیان اینکه شروع ریل گذاری سال جدید با حمایت های شورای شهر خیلی خوب اتفاق افتاده است  اظهار کرد: به عنوان نمونه برنامه ریزی های به موقع و دقیق انجام شده، برای اولین بار در تاریخ شهرداری زنجان در فروردین ماه آسفالت ریزی شهر زنجان صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه از ۱۰فرودین سالجاری آسفالت روکش شروع شده است تصریح کرد : آسفالت ریزی های مرمتی ،ترمیمی و.. نیز از اوایل اسفند سال گذشته شروع شده بود .

شهردار زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ جدی برای  سال پیش رو برای ترمیم معابر مدنظر است افزود : برنامه دقیق و با یک سری فاکتور های لازم از جمله استفاده از پیمانکاران بومی در خصوص آسفالت ریزی جز برنامه ها است .

فیروز فر با اشاره به اینکه در سال گذشته از محل بازآفرینی در شهرداری جذب اعتباری صورت نگرفته بود اظهار داشت : در پایان سال با عنایت ویژه استاندار زنجان از محل بازآفرینی مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که به صورت کامل محقق نشده است .

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر زنجان از زمان ابلاغ بصورت محوری آنچنان گشایشی در شهر ایجاد نکرده است اظهار داشت: معابری که در طرح تفصیلی پیش بینی شده است  که در برخی مناطق قابل اجرا نیست.

این مسئول با بیان اینکه در سال جدید این معابر را بصورت عملیاتی و کارشناسی دقیق به حال قابل اجرا در بیاوریم  افزود : این معابر بر املاک مردم طرح گذاری شده است که با مشکل اجرا مواجه شده است.

فیروز با اشاره به اینکه در سال جدید  شهر زنجان به یک کارگاه‌  عمران عملیاتی تبدیل شود اظهار کرد : پروژه های نیمه تمام در آغاز سال جدید در نقطه خوبی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه قرارداد قبلی پروژه سبزه میدان رو به اتمام است افزود : در حال برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید در مرحله دوم پروژه سبزه میدان هستیم .

شهردار زنجان با اشاره به پارکینگ طبقاتی شهر زنجان گفت : برنامه ای که برای این پروژه مدنظر است تامین اعتبار حدود ۳۵ میلیارد تومان صورت بگیرد تا به بهره برداری کامل و در خدمت همشهریان قرار بگیرد .

فیروز فر در خصوص یوترن پل امام حسن مجتبی نیز در ادامه اظهار کرد : بازنگری هایی به صورت پیشنهادی در کندرو دوربرگردان پل در حال بررسی است تا تغییراتی در این خصوص انجام شود که در کل با طرح قبلی در ۳ خرداد سالجاری به بهره برداری کامل برسد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha