برگزاری اولین جلسه «شورای حفظ حقوق بیت المال» در دادگستری شهرستان ریگان

اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال سال ۱۴۰۱ با حضور رئیس دادگستری این شهرستان و سایر مسئولین ذی ربط در محل دادگستری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امین سلطانی رئیس دادگستری و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان ریگان در اولین جلسه کاری که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: خوشبختانه یکی از ثمرات جلسات قبل این شورا تعیین تکلیف اراضی شهر محمد آباد بوده که این مهم باعث کاهش پرونده های اختلافات ملکی می شود.

وی در ادامه از همکاری مجموعه فرمانداری و ادارات دولتی که متولی امر اراضی پلاک محمدآباد بودند، در تحقق این مسئله تشکر کرده و اظهار داشت: پرونده های حقوقی موجود در شعبه اول در خصوص بحث افراز اراضی، دو دانگ موقوفه و اختلافات بین ادارات دولتی با مالکان خصوصی در حال رسیدگی است، که انشاءالله با صدور آرای متقن مشکلات موجود رفع می گردد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان تصریح کرد: معضلات موجود در بحث زمین عوامل متعددی داشته که یکی از آنها واگذاری های بدون ضابطه از طرف بعضی از ارگان ها بوده است که مجموعه قضایی شهرستان در حال حاضر درگیر حل این مشکل است و بزودی شاهد نقشه جامعی از کل قطعات املاک پلاک محمد آباد خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضاء شورا موارد مختلف را مطرح کرده و مراد آبیار سرپرست فرمانداری این شهرستان نیز اظهار داشت: مجموعه شهرهای رحمت آباد و عباس آباد با توجه به اینکه به تازگی تبدیل به شهر شده اند در خصوص حفاظت از اراضی خود دقت کنند که مشکلات محمد آباد ریگان در آنجا اتفاق نیفتد و شاهد تصرفات اراضی در آن محدوده نباشیم.

محمد عرفان مهدوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha