تزریق دز سوم واکسن کرونا در آزادشهر به بیش از ۴۸ درصد رسید

سرپرست فرمانداری آزادشهر گفت : بیش از ۴۸ درصد مردم شهرستان آزادشهر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت :با توجه به اینکه کمبودی در مورد تأمین واکسن مورد نیاز نداریم و تزریق ۴۸.۴ درصدی واکسن دز سوم در سطح شهرستان، خواستار توجه و حساسیت بیشتر شهروندان نسبت به تکمیل مراحل واکسیناسیون شد.

سید جواد کریمی از  افرادی که به دلایلی هنوز دز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند خواست تا هر چه سریعتر به اولین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

سرپرست فرمانداری آزادشهر خاطرنشان کرد : خوشبختانه با سرعت زیاد و حداقل سختی و مخاطرات موج ششم را پشت سر گذاشتیم که نشان از تاثیر واکسن و همکاری و همراهی مردم با کادر بهداشتی و درمانی دارد که امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: در این میان نقش اصناف ارائه دهنده خدمات به مشتریان در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و توجه به سایر نکات تاکید شده در شیوه نامه های بهداشتی بسیار تعیین کننده است.

کریمی در خصوص آمار تزریق واکسن در شهرستان عنوان کرد: ۹۴.۲ درصد از شهروندان آزادشهر دُز نخست، ۸۲.۵ در صد دُز دوم  و ۴۸.۴ درصد دُز سوم ، ۲۰ درصد دز اول و ۳.۳ درصد دز دوم در رده سنی ۵ تا ۱۱ سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

سرپرست فرمانداری آزادشهر با اشاره به تداوم نظارت‌ها بر مراکز تهیه و عرضه مواد خوراکی، گفت: مجموعه دستگاه‌های نظارتی در پاسخ به اعتماد مردم در برخورد با واحدهای متخلف بهداشتی هیچگونه اغماضی نخواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha