رفع مشکل سرویس مدارس مقطع ابتدایی نهایی شده است / حضور ۹۶.۵ درصد آموزان در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:  در مقطع ابتدایی رفع مشکل سرویس مدارس  نهایی شده است و اکثر مدارس ابتدایی سرویس ها را هماهنگ کرده اند و سایر مقاطع تحصیلی نیز در حال پیگیری است.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت با بیان اینکه از ابتدای شروع حضوری شدن  مدارس از ۱۴ فروردین‌ماه سالجاری اظهار کرد: خوشبختانه شاهد حضور ۹۶.۵ درصد دانش آموزان در مدارس  در استان بودیم که روند خوب و طبیعی را پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه طی بررسی های صورت گرفته اکثر اولیا دانش آموزان استقبال خوبی از حضوری شدن مدارس داشته اند افزود : امیدواریم در فاصله یک ماه ونیم فرصت باقی مانده حداکثر استفاده از آموزش را برای دانش‌آموزان ببربم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  با ببان اینکه  اکنون سرویس مدارس جز  معظلات شهرهای بزرگ در حضوری شدن مدارس است بیان کرد :  در استان زنجان نیز در شهر زنجان با این مشکل مواجه هستیم که در این راستا در مقطع ابتدایی سرویس نهایی شده است و اکثر مدارس ابتدایی سرویس ها را هماهنگ کرده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه در بخشی از مدارس متوسطه دوره اول نیز  این مشکل سرویس  وجود دارد اظهار داشت:  طی جلسه  تشکیل شده در فرمانداری با حضور مسئولین کمیته ۱۸ امیدواریم این مشکل نیز در مدارس متوسطه  نیز حل شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha