برد خانگی تیم مس کرمان در مقابل خیبر خرم آباد

تیم مس کرمان در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان خیبر خرم آباد بود که توانست در این بازی با نتیجه یک - صفر در خانه خود، تیم میزبان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در دیدار تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد که در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی نارنجی‌ پوشان کرمانی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، تیم مس کرمان توانست با تک گل یاسر فیضی در دقایق پایانی نیمه اول حریف خود را در خانه مغلوب کند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی این فصل را به دست آورد.

شاگردان فرزاد حسین خانی که با تک گل یاسر فیضی در دقیقه ۴۲ موفق به شکست شاگردان فراز کمالوند شدند، حالا باید منتظر بمانند تا پس از برگزاری دیدار نساجی مازندران مقابل استقلال تهران، برای رسیدن به فینال با برنده این دیدار مصاف بدهند.

در همین چارچوب، دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان نیز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند، که این دیدار پس از تساوی دو تیم در زمان عادی، به وقت‌ های اضافه کشیده شد، که دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک – یک رضایت دادند؛ نهایتا در ضربات پنالتی این تیم خلیج فارس ماهشهر بود که موفق به شکست حریف خود شد و به دور بعد صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha